lunes, 23 de junio de 2008

Fin


No puedo más. Estoy harto de estudiar tonterías que jamás me servirán para nada. Seis años metido en aulas con goteras, laboratorios sin material e infiltrándome en bibliotecas para poder estudiar sin tener el carné. Todo por llegar a 300 créditos asquerosos, de los cuales menos de 100 me han dado lo que yo quería.


Y como siempre en estas épocas muchos proyectos. Muchas ganas de grabar, montar... tocar... aunque esta vez sin versos. Y me duele.


http://es.youtube.com/watch?v=KEmdc_FxIaQ&feature=user
(...anabase* - Sous les étoiles exactement)

2 comentarios:

Sara dijo...

Ànims, Xavi! Tota assignatura acaba tenint la seva utilitat i, si més no, serveix perquè et donin el títol, que no és poc.

Jo no estic utilitzant ni un dels coneixements que vaig adquirir a la carrera. De fet, al meu contracte actual hi diu que els únics estudis que tinc són els del primer cicle de la ESO!!! Un s'ho ha de mirar amb ironia... En part penso que també tenen raó que per despenjar el telèfon, escriure mails i llegir llibres no necessito més que un 2n d'ESO. ;-)

Vinga, ànims, que algo millor està per venir. Segur. Jo ho penso cada dia que me'n vaig a dormir.

Bon Sant Juan!

eloi dijo...

El prega-rock de coldplay? pot esperar
Fer 100.000 anys de cap de colònies, campaments, casals i altres activitats? pot esperar
Maquetar 1000 vídeos per TSKV? pot esperar...
però tots dos sabem que hi ha coses que no poden esperar més, i acabar les nostres carreres respectives... no pot esperar