miércoles, 21 de octubre de 2009

Llegando tarde

Hace unos dias he descubierto dos grupitos... que resultaron ser grupazos.

El primero es The Frames, al que descubrí por la última canción de House en el episodio 2 de la sexta temporada... pensé, un grupito irlandés, ¡qué guai! y resultaron tener más de un millón de visitas en myspace y su cantante, Glen Hansard, fue el protagonista y compositor de las canciones de la BSO de la película Once.

Hoy me han pasado un link (gracias LM!) de una canción de Iron & Wine. He pensado, otra vez, que estaba muy muy muy bien. Seguramente será algo minoritário por el estilo y demás... más de 5 millones de visitas en myspace.

En fin, que llego tarde, pero siguen siendo igual de buenos.

4 comentarios:

Sara dijo...

Veig escrit "House" i ja m'emociono... Però què bo és el primer capítol de la sisena temporada, mare meva! Per cert, Cuatro encara no ha emès el segon capítol... d'on l'has tret tu???

Unknown dijo...

Són boníssims! Jo els porto sempre a sobre. Glen Hansard té un disc amb la coprotagonista de ONCE, Marketa Irglova, que es diu The Swell Season, a més de la BSO de la peli.
I els Iron&Wine...buf! a part dels discos tenen una col·laboració fantàstica amb Calexico, com a curiositat.

Yuri dijo...

Els refotuts senyorets del DIGITAL+ se m'han endut el terminal i amb ell els dos primers capítols de House que tenia gravats.

Ràbia immunda encara no els he pogut veure!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Ja, verjetno zato je